Vroege Vogel Yoga

Onze Vroege Vogel Yoga is een compacte Hatha Yoga les van een half uur. Zo de dag beginnen maakt echt een verschil !
Daarmee start je je dag bewust, vanuit rust en luisterend naar wat jij nodig hebt !
De Vroege Vogel Yoga geeft je een ochtend routine die gemakkelijk vol te houden is : vanuit je eigen huis, samen met anderen.
Het is een online live les op 3 momenten in de week.
We beginnen met beweging en Yoga houdingen, dan is er een adem- oefening en we sluiten af met een korte meditatie.
Tamara en Marijke verzorgen de ochtend lessen: fijne afwisselende lessen die goed zijn voor je lichaam en geest. We werken met aandacht aan soepelheid, kracht en verzachting. We voeden ons met stilte, van waaruit vaak een intentie voor de dag ontstaat.
Vroege Vogel Yoga is ook een mooie aanvulling op jouw wekelijkse les. Als je beiden doet, ontvang je  korting op het lesgeld.

Wat doet Vroege Vogel Yoga met je ?

• Je plukt al bij het begin van de dag de vruchten van Yoga en Meditatie. Daar heb je de hele dag profijt van !
  • Het helpt om in je lichaam te komen en je energie te laten stromen
  • De contactmomenten in de week zijn helpend om zelf vaker te oefenen
  • Vroege Vogel Yoga helpt je om in balans te komen en/of te blijven. Juist ook vanwege de regelmaat is VVY ondersteunend in zorg voor jezelf.
  • Yoga voorkomt fysieke klachten en bevordert herstel ( bv bij rugklachten, rsi en hoofdpijn) en is heel geschikt om stressklachten aan te pakken.

Waar en hoe ?

Wij geven onze Vroege Vogel Yogalessen in de vorm van een Jaarcursus, van september tot en met juni. We geven geen les in de schoolvakanties.
Tussendoor instappen is geen probleem, van harte welkom voor een proefweek of proefmaand.
Bij de aanmelding ontvang je een link om deel te nemen. 5 minuten voor aanvang van de les, laat de docent iedereen die is ingelogd toe en start daarna direct met de les.

Download de jaarkalender

Hoeveel kost het ?

Per week: voor 3 online live lessen van een half uur betaal je 9 euro.
Volg je al een wekelijkse les bij  ons dan zijn de kosten 7.50 euro per week.

De Jaarcursus Vroege Vogel Yoga bevat 36 lesweken. Het totale cursusgeld is  € 324 pp. Je kunt in 2 termijnen betalen, voor  1 septemer € 162, voor 1 februari  € 162
Als we je betaling hebben ontvangen is je inschrijving definitief.
Onze bankrekening is NL 88 INGB 0000 315917.

Uitproberen ?

Wil je graag kennismaken met ons en zelf ervaren wat Yoga is ? Doe dan een keer mee met één van onze lessen. Bij ons secretariaat kun je je aanmelden voor de proefles. Voor de vroege Vogel Yogalessen kun je een proefweek meedoen, kosten € 10/

Wil je meer tijd nemen voor de kennismaking ? Kies dan voor een maand,  kosten  € 35.

Direct aanmelden voor Vroege Vogel Yoga

Interesse? Meld je online aan voor Vroege Vogel Yoga of telefonisch via 038-4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.