Stichting Yoga Zwolle
al 40 jaar
Yoga voor jou

Wandel Yoga

Yogalessen in de natuur: samen yoga oefenen in de frisse buitenlucht. Bewegen, gronden, ademen, inspannen en ontspannen.  Met de wind door je haar, de zon op je gezicht , het vogelgezang, gekraak van de takken, gras onder je voeten …Je verbonden weten met de natuur, met jezelf.
Kom mee doen met Wandel Yoga, een fijne combinatie van wandelen en Yoga oefeningen !

7 zaterdagochtenden om 9.00 Wandel Yoga in het Engelse Werk
Data: 7, 14, 21, 28 september en 5, 12 en 19 oktober.

Onze docent Sasja neemt je mee door het Engelse Werk, bij de IJssel en in het park, met alles wat daarbij hoort aan geuren, kleuren en geluiden.
We wisselen mindful lopen af met stevig doorstappen. Onderweg doe je staande Yoga oefeningen: versterken, rekken en gronden en voor balans. Afgewisseld met ademoefeningen en oefeningen om de omgeving intenser te beleven.
Bij lekker warm weer ook nog even op de mat, deze brengt Sasja mee.

Een heerlijk begin van je weekend, inspannen en ontspannend en vooral genieten. De les wordt afgesloten met een kopje thee.

Lestijd: 9.00 uur- 10.15 uur, verzamelen op de parkeerplaats bij het restaurant
Kosten voor de hele serie 70 euro
Als we je betaling hebben ontvangen is je inschrijving definitief.
Onze bankrekening is NL 88 INGB 0000 315917.

Aanmelden voor Wandel Yoga

Interesse? Meld je online aan voor Wandel Yoga of telefonisch via 038-4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.

.