Ademwerk

In elke Yogales is de adem een essentieel element. Bij de Jaarcursus Ademwerk staat de adem centraal.
De les start met bewegen om uit je hoofd en in je lichaam te komen en spanning te ontladen.
In het tweede en grootste gedeelte van de les maak je contact met je adem en zijn er verschillende ademoefeningen. In dit oefenen zit een opbouw en variatie, waardoor je kunt ontdekken waar jij vooral je voordeel mee kunt doen.
De meditatie als derde onderdeel van de les, is een vorm van “belichaamd mediteren”, waarin je gronding en contact met je lichaam en adem centraal staan.
1 x per maand is de les iets langer en wordt afgesloten met een kopje thee.

Voor wie is Ademwerk geschikt ?

De les is geschikt voor iedereen die nieuwsgierig is naar het werken met adem. Ook als je ademproblemen of klachten hebt zoals hoofdpijn of spanningsklachten, kan deze les je verder brengen. Je kunt als aanvulling ook een individuele les bij de docent boeken.
Ademwerk geeft verdieping als je ook nog reguliere Yogalessen volgt of meditatie beoefent.

Wat doet Ademwerk met je ?

• De adem is een prachtig hulpmiddel om meer rust te ervaren
  • Wat je leert kun je direct toepassen in het dagelijkse leven om gedurende de dag relaxed te blijven
  • De adem is behulpzaam om dicht bij jezelf te blijven, met grenzen om te gaan en patronen te doorbreken
  • Voor het omgaan met pijn of vermoeidheid is de adem een effectief hulpmiddel
  • Wat intensiever werken met je adem geeft letterlijk meer ademruimte en nieuwe energie. De adem kun je gaan ervaren als leermeester.

Waar en wanneer ?

Wij geven het Ademwerk in de vorm van een Jaarcursus, van september tot en met juni. Er is geen les in de schoolvakanties.
Tussendoor instappen is geen probleem, van harte welkom voor een proefles of proefmaand.

• Donderdagavond 20.30 - 21.30 uur
    De Bazuin, Jupiterstraat 6 A, Zwolle

Download de jaarkalender

Hoe veel kost het ?

Voor een Ademwerk les van één uur betaal je € 8. De Jaarcursus bevat 36 lessen. Het totale cursusgeld is  € 280 pp. Je kunt in 2 termijnen betalen, voor  1 septemer € 140, voor 1 februari  € 140.
Ademwerk is een nieuwe cursus, de eerste les is gratis om kennis te maken met de docent en het Ademwerk.
Als we je betaling hebben ontvangen is je inschrijving definitief.
Onze bankrekening is NL 88 INGB 0000 315917.

Gratis kennismaken?

Wil je graag kennismaken met ons en zelf ervaren wat Ademwerk is? Doe dan een keer mee. Bij ons secretariaat kun je je aanmelden voor de proefles. Donderdag 5 sebtember is er een speciale informatieve proefles als start van de Jaarcursus.
Wil je meer tijd nemen voor de kennismaking ? Kies dan voor een proefmaand, kosten €35.

Direct aanmelden voor Ademwerk

Interesse? Meld je online aan voor Ademwerk of telefonisch via 038-4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.